Remote Support voor bedrijven
Een snelle oplossing is essentieel. DigiBlue helpt u snel bij uw ICT problemen door op afstand mee te kijken op uw computer.
DigiBlue biedt remote support voor Computers, Notebooks, Servers, iMac, Macbooken tablet’s /telefoon met het Android systeem.
Wij zijn geopend op :
ma - vr : 8:00 - 17:00 uur
Stel uw vraag via WhatsApp
Een snelle oplossing op afstand
Heeft u er geen tijd voor of geen behoefte aan dat DigiBlue bij u langs komen bij u op locatie, maar heeft u wel de behoefte aan een oplossing voor uw ICT probleem? Dan kan remote support een uitkomst bieden. Bij remote support laat u een expert van DigiBlue toe in uw computer, notebook, server tablet of telefoon via internet. U kunt precies zien wat de expert uitvoert, omdat u precies hetzelfde scherm ziet als de expert. Met remote support kunnen vele problemen worden opgelost. Echter is er voor remote support een werkende internet verbinding vereist om de sessie te starten. Om deze reden kunnen wij geen problemen oplossen op afstand die met internet of hardware te maken hebben.
De voordelen van Remote Support
- PROBLEEM SNEL VERHOLPEN
- GEEN BEZOEK BIJ U OP KANTOOR
- LAGERE KOSTEN DAN EEN BEZOEK
- EENVOUDIG TE STARTEN
- ZEER VEILIGE AES 256BIT BEVEILIGDE SESSIE VIA SSL/HTTPS
- PROFESSIONAL OP AFSTAND
- LAGERE DREMPEL OM TE GEBRUIKEN
- EVT. MOGELIJK MET PERMANENTE TOEGANG
Blijf uw ICT de baas
In het dagelijkse bedrijfsproces is de IT onmisbaar. DigiBlue houdt uw IT op pijl o.a. d.m.v. systeembeheer en helpdesk support, waarbij wij IT in topconditie houden.
Is Remote Support op alle apparaten beschikbaar?
Wij kunnen op veel apparaten Remote Support bieden. Hierbij moet u denken aan uw Windows en Apple laptop of computer, maar ook aan uw Android smartphone of tablet.
Helaas staat Apple nog niet toe om remote support te bieden voor iPhone en iPad.
Hoe werkt Remote Support
U neemt contact met DigiBlue op
U kunt ons bereiken op telefoonnummer 070 – 395 00 40. Dit kan van Ma t/m Vr van 8:00 uur tot 17:00 uur. Als u een afspraak heeft gemaakt. Dan bellen wij u.
U opent de Remote Support module
Deze module vindt bovenaan de pagina met de tekst ‘Start Remote Support’
Beveiliging melding van uw computer
Nadat u de module heeft geopend wordt u gevraag door Windows of u TeamViewer wilt uitvoeren. Hier mag u op Ja klikken en na het lezen van de disclaimer mag u op accepteren klikken. U kunt in het vak ‘naam’ eventueel uw naam invullen.
Wij maken verbinding
Nu u de Remote Support Module klaar heeft staan zullen wij verbinding maken met uw computer.
Extra veiligheid voor uw bescherming
U krijg op uw scherm te zien dat DigiBlue verbinding wilt maken met uw computer. Hier mag u op ‘Toestaan’ klikken. Deze stap is extra voor uw veiligheid. Wij hebben iedere keer dat wij verbinding willen maken opnieuw uw toestemming nodig.
De Remote Support verbinding is tot stand
Wij hebben verbinding met uw computer. U zal ook zien dat wij de muis bedienen. Afhankelijk van uw probleem kunt u ons laten zien waar uw probleem zich voordoet, zodat wij deze kunnen verhelpen. Wij houden telefonisch contact met u. Zo kunnen wij toelichten wat wij aan het doen zijn.
Einde Remote Support
Wij zullen als wij klaar zijn met uw probleem de verbinding sluiten. Wij zullen u factureren voor de gewerkte tijd. Zie hiervoor de Tarieven. Heeft u een abonnement ‘Onbeperkt Support‘ Dan zullen wij u geen factuur sturen. Remote Support zit in het voordelige abonnement.
LIEVER HULP ALS U JUIST WEG BENT
Wilt u liever dat wij uw problemen verhelpen of onderhoud uitvoeren als u juist weg bent. Wij kunnen eventueel bij u inloggen zonder dat u elke keer hiervoor toestemming moet geven. Hiervoor moeten wij eenmalig op uw apparatuur speciale software installeren waarmee wij kunnen inloggen. Deze software voldoet aan alle veiligheidseisen en geeft uitsluitend de gemachtigde medewerker(s) binnen DigiBlue toegang tot uw systemen.