Tarieven voor consumenten
DigiBlue hanteert de volgende tarieven voor zijn dienstverlening bij consumenten.
Wij zijn geopend op :
ma - vr : 8:00 - 17:00 uur
Stel uw vraag via WhatsApp
Alle tarieven genoemd op deze pagina zijn incl. 21% B.T.W.
-
Bezoek aan huis (voor de eerste 30 minuten) € 50,00
De kosten voor een bezoek aan huis zijn helder.
€ 17,50 ..... Voor ieder vervolgkwartier na het eerste halfuur
Toeslagen
€ 50,00 ..... Toeslag voor een bezoek in de avond
€ 60,00 ..... Toeslag voor een spoed bezoek (op dezelfde dag)
Een bezoek op locatie betaalt u na afloop van het bezoek contant of pin. -
Remote Support voor thuisgebruikers (per 15 minuten of een deel hiervan) € 17,50
Wij helpen u op afstand? Dit kan telefonisch, via remote support of andere werkzaamheden op afstand.
U krijgt na afloop van de werkzaamheden een factuur per e-mail welke u binnen 8 dagen (via iDeal) betaalt. -
Abonnement 'Onbeperkt Support ' 12,95 p/m
Onbeperkt hulp voor een vast bedrag per maand. Kijk voor uitleg en extra mogelijkheden op de pagina 'support abonnementen'.
-
Overige werkzaamheden
-
Diagnose hardware € 109,00
Controle van de werking van uw (defecte) hardware
-
Reparatie hardware Afhankelijk van reparatie
Afhankelijk van het defect aan uw hardware zullen wij hiervoor een offerte uitbrengen. Het kan hierbij nodig zijn eerst een diagnose uit te voeren.
-
Clone van Harddrive (tot 1TB grote) € 105,00
Hierbij maken wij een exacte kopie naar een nieuwe schijf. Dit komt voor zij bij een klein defect aan een oude schijf of vervanging van de schijf. De schijf moet hiervoor nog toegankelijk zijn.
-
Her-installatie Computer / Notebook (Windows) € 199,00
Dit is inclusief een back-up van uw bestanden tijdens de herinstallatie en het terugleveren bij u op locatie.
-
Her-installatie Computer / Notebook (Apple en linux) Op offerte
Dit is inclusief een back-up van uw bestanden tijdens de herinstallatie en het terugleveren bij u op locatie.
Voorrijkosten / Parkeerkosten
DigiBlue hanteert binnen het werkgebied geen voorrijkosten.
De plaatselijk geldende parkeerkosten zullen na het bezoek worden doorberekend.
Heeft u een bezoekerspas voor parkeren welke wij mogen gebruiken? Geeft u dit dan bij het maken van de afspraak aan.
Natuurlijk kunt u buiten ons werkgebied gebruik maken van onze diensten. Houd u er dan wel rekening mee dat wij buiten ons werkgebied voorrijkosten in rekening brengen afhankelijk van uw vestigingsplaats. U kunt vooraf bij ons de voorrijkosten voor uw locatie opvragen.
Werkgebied van DigiBlue
DigiBlue levert supportdiensten in o.a. Den Haag incl. Ypenburg/ Leidschenveen, Rijswijk, Voorburg, Leidschendam, Delft, Delftgauw, Wateringen, Pijnacker, Nootdorp, Zoetermeer, Leiden, Rotterdam, ’s-Gravenzande, Naaldwijk, Maasdijk, Monster, Poeldijk, Honselersdijk, De Lier, Schipluiden, Den Hoorn, Benthuizen, Ter Heijde, Kwintsheul, Wassenaar en alle omringende plaatsen.
Woont of werkt u buiten deze regio? Neemt u dan contact met ons op voor de mogelijkheden.
Vragen of een afspraak ?
Maak vandaag nog uw afspraak met DigiBlue
Onbeperkt hulp voor een vast bedrag per maand
Met de support abonnementen van DigiBlue wordt u snel en onbeperkt geholpen als u nodig vindt, zonder onoverzichtelijke kosten.