Klachtenregeling

Bent u ontevreden, vertel het ons. Bent u tevreden, vertel het door aan anderen!

Wij zijn geopend op :

ma - vr : 8:00 - 17:00 uur

Stel uw vraag via WhatsApp

WhatsApp : 070 - 395 00 40

HEEFT U EEN KLACHT? 

Blijft u hier dan vooral niet mee zitten. Wij willen graag onze klanten een ‘optimale service’ verlenen. Heeft u des ondanks toch een klacht over een dienst of product. Laat u dit ons dan zo spoedig mogelijk weten.

WIJ VINDEN HET BELANGRIJK ALS U EEN KLACHT HEEFT DIT ONS KENBAAR TE MAKEN

Als u een klacht heeft over het gekochte product of dienst is het belangrijk dit op tijd kenbaar te maken, dit om eventuele schade te beperken. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurd. Dit geldt ook in het geval als het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.

HET IS IN UW BELANG OM UW KLACHTEN SCHRIFTELIJK KENBAAR TE MAKEN

Als u een klacht bij ons schriftelijk indient ontvangt u uiterlijk binnen 14 dagen antwoord van ons.
Hebben wij op grond van uw klacht meer tijd nodig, stellen wij u op de hoogte wanneer u wel antwoord kunt verwachten.

KOMEN WE ER NIET UIT

Mag het voorkomen dat u niet tevreden bent met de oplossing die wij voor uw klacht aanbieden. Wij proberen er alles aan om hier toch met u uit te komen. Als we des ondanks er niet gezamenlijk uitkomen. Dan is het mogelijk om de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg te raadplegen/ in te schakelen.

U kunt op: www.ictwaarborg.nl uw klacht melden om het bemiddelingsformulier in te vullen.